Oferta pracy na stanowisko urzędnicze w referacie ds. Inwestycyjnych z dnia 2022-03-24

OGŁOSZENIE  O  NABORZE

NA  WOLNE  STANOWISKO  URZĘDNICZE

WÓJT  GMINY  SUWAŁKI ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w referacie ds. inwestycyjnych

w Urzędzie Gminy Suwałki ul. Świerkowa 45 16-400 Suwałki

 

KANDYDAT POWINIEN SPEŁNIAĆ NASTĘPUJĄCE NIEZBĘDNE WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM URZĘDNICZYM:
 

1. jest obywatelem polskim,
2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
3. posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku w tym:

- co najmniej 2 lata pracy w administracji przy wykonywaniu podobnych czynności,             

- znajomość przepisów prawa z zakresu: : prawa budowlanego, o drogach publicznych, kodeksu postepowania administracyjnego, o samorządzie gminnym i pracownikach samorządowych, zamówień publicznych,

4. nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5. cieszy się nieposzlakowaną opinią,
6. posiada wykształcenie wyższe: kierunki inżynierskie lub techniczne, (preferowane kierunki: budownictwo, drogownictwo, inżynieria środowiska, geodezja, planowanie przestrzennego),
7. posiada umiejętność analizowania treści dokumentów i precyzowania na ich podstawie wniosków,
8. posiada prawo jazdy kat.B.

    KANDYDAT POWINIEN SPEŁNIAĆ NASTĘPUJĄCE WYMAGANIA DODATKOWE:

    winien wykazać się znajomością przepisów prawa z zakresu:

- BHP, ppoż, ergonomii pracy w zakresie pracy biurowej,

2)  dodatkowo znać przepisy prawa z zakresu:

         - instrukcji kancelaryjnej,

         - jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,

         - ustawy o dostępie do informacji publicznej,

         - o ochronie danych osobowych i ich przetwarzaniu,

3)  posiadać umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji,

4)  posiadać wysoką motywację do dalszego doskonalenia zawodowego,

5) posiadać umiejętność dobrej organizacji pracy i samodzielności w działaniu,

6) winien charakteryzować się sumiennością, skrupulatnością, dokładnością, terminowością i zaangażowaniem w realizację zadań oraz dbałością o porządek w miejscu pracy,

7)  winien być otwarty, cierpliwy, komunikatywny,

8)  posiadać umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu,

9) posiadać zdolność koncentracji i umiejętność analitycznego myślenia,

10) posiadać umiejętność pracy w zespole.

 

III. OKREŚLENIE CELÓW I ZADAŃ WYKONYWANYCH NA DANYM STANOWISKU :

    Zadania główne:

1. Rozliczanie inwestycji drogowych w ramach programu Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
2. Nadzór nad etapem projektowania/ uzgadnianie dokumentacji prowadzonej przez Referat ds. Inwestycyjnych, współpraca z projektantami.
3. Sprawdzanie zgodności dokumentacji projektowej z PFU - dotyczy zadań prowadzonych w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
4. Przygotowywanie wszelkich niezbędnych dokumentów do uzyskania zezwolenia na realizację inwestycji i rozpoczęcia oraz zakończenia prac.
5. Rozliczanie inwestycji prowadzonych przez Referat ds. Inwestycyjnych, pozyskiwanie od Wykonawcy/inspektora nadzoru dokumentów niezbędnych do rozliczenia.
6. Prowadzenie inwestycji (przygotowanie, realizacja projektu, rozliczenie, przekazanie obiektu do użytkowania):
7. Opracowywanie projektów planu budowy zagospodarowania przestrzeni publicznej oraz udział w opracowywaniu projektów planu budowy: sieci dróg gminnych, obiektów kubaturowych i oświetleniowych.
8. Opracowywanie projektów planów finansowych budowy zagospodarowania przestrzeni publicznej oraz udział w opracowywaniu  planów  finansowych  budowy: sieci dróg gminnych, obiektów kubaturowych i oświetleniowych.
9. Udział w sporządzaniu harmonogramu do planu zamówień publicznych.

 

    Zadania pomocnicze:
 

    ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRACOWNIKA

Zasady odpowiedzialności pracownika na stanowisku:

- pracownik ponosi odpowiedzialność służbową, dyscyplinarną, karną lub cywilną w zakresie pełnionych obowiązków i przyznanych uprawnień

 

    WARUNKI ZATRUDNIENIA:

• pełny wymiar czasu pracy,

• miejsce pracy – Suwałki, ul. Świerkowa 45, (budynek i stanowisko pracy dostosowane do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami),)

• praca: przy komputerze i w terenie, pod presją czasu, wymagająca systematycznego i ciągłego realizowania powierzonych obowiązków, a także bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z interesantami, wykonawcami oraz pracownikami innych referatów.

 

WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA:

     
W lutym 2022 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, wyniósł  więcej niż 6 %.

 

VII. WYMAGANE  DOKUMENTY:
 

1) list motywacyjny podpisany przez kandydata,

2) życiorys – CV podpisany przez kandydata,

3) kserokopie świadectw pracy – zaświadczenia (potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata),

4) kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie (potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata),

5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach (potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata),

6) podpisane oświadczenia kandydata:

• o posiadanym obywatelstwie polskiego,
• o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
• o korzystaniu z pełni praw publicznych,

• że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

• o stanie zdrowia, pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku,                                                                                                                                 

• że osoba cieszy się nieposzlakowaną opinią,

7) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

8) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z numerem telefony niezbędnych do przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko urzędnicze o następującej treści „Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a  ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych oraz numeru telefonu ……………… dla potrzeb rekrutacji na stanowisko urzędnicze w referacie do spraw inwestycyjnych w Urzędzie Gminy Suwałki.”

 

Przed zawarciem umowy o pracę, wybrany kandydat złoży informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Suwałki, ul. Świerkowa 45, 16-400 Suwałki, w sekretariacie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze w referacie ds. inwestycyjnych w Urzędzie Gminy Suwałki” w terminie do dnia 11 kwietnia 2022 roku do godz. 10.00. Dopuszcza się przesyłanie dokumentów aplikacyjnych w postaci elektronicznej, podpisane podpisem osobistym, zaufanym lub kwalifikowanym.

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu niekompletne, po wyżej określonym terminie, przysłane elektronicznie bez wymaganego podpisu, nie będą rozpatrywane.

Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne oraz informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Suwałki oraz na tablicy ogłoszeń urzędu.

Po wyłonieniu kandydata, dokumenty aplikacyjne pozostałych osób zostaną zwrócone.

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informuję, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Suwałki jest: Wójt Gminy Suwałki, ul. Świerkowa 45, 16-400 Suwałki, tel. 875659300, e-mail sekretariat@gmina.suwalki.pl
2. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych – e-mail: iod@gmina.suwalki.pl
3. Dane osobowe Pana/i/ wraz z numerem telefonu będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit.a ogólnego rozporządzenia 2016/679, Kodeksu Pracy – ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. – o pracownikach samorządowych, w celu rekrutacji do pracy na stanowisko urzędnicze.
4. Dane osobowe będą przechowywane przez okres rekrutacji, po zakończeniu procesu rekrutacji wnioski aplikacyjne będą zwracane.
5. Posiada Pan/i/ prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody.
6. Posiada Pan/i/ prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
7. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa pracy, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
8. Dane nie będą przekazywane do Państw trzecich.
9. Pana/i/ dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach określonych w regulaminie rekrutacji, konsekwencją takiego przetwarzania będzie kontakt tylko z wybranymi kandydatami.

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Gminy Suwałki

Wytwarzający/odpowiadający: UG Suwałki

Data wytworzenia: 2022-03-24

Wprowadzający: Robert Ignatowicz

Data modyfikacji: 2022-05-31

Opublikował: Robert Ignatowicz

Data publikacji: 2022-03-24