Oferta pracy na wolne samodzielne stanowisko urzędnicze - audytora wewnętrznego z dnia 2022-05-17

Suwałki, dnia 17 maja 2022 roku


OGŁOSZENIE  O  NABORZE
NA  WOLNE  STANOWISKO  URZĘDNICZE

WÓJT  GMINY  SUWAŁKI
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne samodzielne stanowisko urzędnicze - audytora wewnętrznego w Urzędzie Gminy Suwałki ul. Świerkowa 45 16-400 Suwałki

I. KANDYDAT POWINIEN SPEŁNIAĆ NASTĘPUJĄCE NIEZBĘDNE WYMAGANIA   ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM URZĘDNICZYM:

1)    jest obywatelem polskim,
1)    ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
2)    posiada wykształcenie wyższe,
3)    nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4)    cieszy się nieposzlakowaną opinią,
5)    posiada następujące kwalifikacje do przeprowadzania audytu wewnętrznego:
a)    jeden z certyfikatów, o których mowa w art. 286 ust. 1 pkt 5 lit. a ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych, lub
b)    złożył, w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub
c)    uprawnienia biegłego rewidenta, lub
d)    dwuletnią praktykę w zakresie audytu wewnętrznego o której mowa w art. 286 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych, i legitymuje się dyplomem studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie odrębnymi ustawami do nadania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych.

II.    KANDYDAT POWINIEN SPEŁNIAĆ NASTĘPUJĄCE WYMAGANIA  DODATKOWE:
1. Winien wykazać się ogólną znajomością przepisów z zakresu funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego w szczególności:
-  ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy o rachunkowości,

- ustawy – ordynacji podatkowej,
- ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,                                                                                                                                                           
- ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy – Prawo zamówień publicznych,
- ustawy o podatku od towarów i usług,
- rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie audytu wewnętrznego oraz informacji o pracy i wynikach tego audytu,
- standardów audytu wewnętrznego dla jednostek sektora finansów publicznych.
 2. Dodatkowo znać przepisy prawa z zakresu instrukcji kancelaryjnej.
 3. Posiadać umiejętność pracy z dokumentami elektronicznymi.
 4.  Posiadać umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
 5. Winien charakteryzować się sumiennością, skrupulatnością, dokładnością oraz dbałością o porządek w miejscu pracy.
 6. Winien być otwarty i komunikatywny.
 7. Posiadać zdolność koncentracji i umiejętność analitycznego myślenia.
 89. Posiadać umiejętność pracy w zespole.

III. OKREŚLENIE CELÓW I ZADAŃ WYKONYWANYCH NA DANYM STANOWISKU :
1. Zadania główne:
1. Niezależne badanie systemów zarządzania i kontroli w Urzędzie Gminy Suwałki i jednostkach organizacyjnych Gminy Suwałki, w tym procedur kontroli zarządczej,
2. Wykonywanie czynności doradczych mających na celu usprawnienie funkcjonowania Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych Gminy Suwałki.
3. Sporządzanie w porozumieniu z Urzędem Gminy rocznego planu audytu opartego na analizie ryzyka.
4. Przeprowadzanie audytu wewnętrznego w komórkach organizacyjnych oraz jednostkach organizacyjnych Gminy zgodnie z prawem oraz wskazówkami zawartymi w standardach audytu wewnętrznego dla jednostek sektora finsnsów publicznych:
    1) ustalanie stanu faktycznego w zakresie funkcjonowania jednostki,
    2) określanie oraz analiza przyczyn i skutków uchybień,
    3) przedstawianie zaleceń w sprawie usunięcia uchybień lub wprowadzenia usprawnień.
5. Sporządzanie pisemnych sprawozdań z wykonanych zadan audytowych oraz notatek informacyjnych z przeprowadzonych audytów sprawdzających wykonanie zaleceń.
6. Sporządzanie sprawozdania z wykonania planu audytu za rok poprzedni oraz wydawanie obiektywnej oceny.
7. Prowadzenie:
    1) bieżących akt audytu – dokumentujących przebieg i wyniki audytu wewnętrznego,
    2) stałych akt audytu – gromadzących informacje dotyczące obszarów ryzyka, które mogą być przedmiotem zadań audytowych.

2. Zadania pomocnicze:
- realizacja innych zadań i działań wynikających z przepisów prawa lub doraźnej potrzeby, związanych z realizacją danego stanowiska.
 
IV. ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRACOWNIKA
Zasady odpowiedzialności pracownika na stanowisku:
- pracownik ponosi odpowiedzialność służbową, dyscyplinarną, karną lub cywilną w zakresie pełnionych obowiązków i przyznanych uprawnień.

V. WARUNKI ZATRUDNIENIA:
• wymiar czasu pracy – ½ etatu (świadczenie pracy do indywidualnego uzgodnienia z pracodawcą z zachowaniem 20 godzin tygodniowo),                                            
• miejsce pracy – Suwałki, ul. Świerkowa 45,
• praca: przy komputerze, pod presją czasu, wymagająca systematycznego realizowania powierzonych obowiązków, wyjazdy służbowe.
    
VI.  WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA:
       
W kwietniu 2022 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, wyniósł  więcej niż 6 %.

VII. WYMAGANE  DOKUMENTY:

1) list motywacyjny podpisany przez kandydata,
2) życiorys – CV podpisany przez kandydata, z oryginałem przez kandydata),
4) kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie i uprawnienia (potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata),
5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach (potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata),
6) podpisane oświadczenia kandydata:
• o posiadanym obywatelstwie polskiego,
• o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
• o korzystaniu z pełni praw publicznych,
• że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,              • o stanie zdrowia, pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku,
• że osoba cieszy się nieposzlakowaną opinią,
7) kwestionariusz osobowy ubiegającej się o zatrudnienie,
8) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z numerem telefonów niezbędnych do przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko urzędnicze o następującej treści „Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych oraz numeru telefonu ……………… dla potrzeb rekrutacji na stanowisko urzędnicze  w referacie do spraw organizacyjnych w Urzędzie Gminy Suwałki.”

Przed zawarciem umowy o pracę wybrany kandydat złoży informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Suwałki, ul. Świerkowa 45, 16-400 Suwałki, w sekretariacie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze – audytora wewnętrznego w Urzędzie Gminy Suwałki” w terminie do dnia 31 maja 2022 roku do godz. 9.00. Dopuszcza się przesyłanie dokumentów aplikacyjnych w postaci elektronicznej, podpisane podpisem osobistym, zaufanym lub kwalifikowanym.

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne oraz informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Suwałki oraz na tablicy ogłoszeń urzędu.
 
WÓJT
/-/ Zbigniew Mackiewicz


Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Suwałki jest: Wójt Gminy Suwałki, ul. Świerkowa 45, 16-400 Suwałki, tel. 875659300, e-mail sekretariat@gmina.suwalki.pl.
2. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych – e-mail: iod@gmina.suwalki.pl
2. Dane osobowe Pana/i/ wraz z numerem telefonu będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit.a ogólnego rozporządzenia 2016/679, Kodeksu Pracy – ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. – o pracownikach samorządowych, w celu rekrutacji do pracy na stanowisko urzędnicze.
3. Dane osobowe będą przechowywane przez okres rekrutacji, po zakończeniu procesu rekrutacji wnioski aplikacyjne będą zwracane.
4 Posiada Pan/i/ prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody.
5. Posiada Pan/i/ prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
6. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa pracy, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
7. Dane nie będą przekazywane do Państw trzecich.
8. Pana/i/ dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach określonych w regulaminie rekrutacji, konsekwencją takiego przetwarzania będzie kontakt tylko z wybranymi kandydatami.

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Gminy Suwałki

Wytwarzający/odpowiadający: UG Suwałki

Data wytworzenia: 2022-05-17

Wprowadzający: Robert Ignatowicz

Data modyfikacji: 2022-06-06

Opublikował: Robert Ignatowicz

Data publikacji: 2022-05-17